2012. szeptember 11., kedd

saját paleo-futár

Unokatesóm (Vica) is elkezdett paleózni, és mivel nagyon közel lakunk egymáshoz, felvetette, hogy mi lenne, ha főznénk egymásnak, így nem kellene mindkettőnknek minden nap a konyhába robotolni.
Tetszett az ötlet, belevágtunk!

Az első hét megvolt, és bár még szoknunk kell egymás főzési stílusát, ízvilágát, talán működni fog!
Hétfőn én adtam Neki karfiollevest és töltött csirkecombot (anyukám főzte-sütötte a hétvégén).
kedden Ő főzött rakott zöldséges-húsos-rizses kaját,
szerdán én adtam Neki szezámba panírozott sertéshúst friss zöldsalátával,
csütörtökön húslevest és lecsót hozott,
pénteken meg én főztem gyümölcslevest és baconbe tekert provance-i halat (Elmira recept)

Ajánlom minden egymáshoz közel lakó paleósnak, akik nem fővárosiak, így nem tudnak rendelni az igazi paleo futár-tól.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése