2012. szeptember 27., csütörtök

Hortobágyi húsos paleocsinta


A sok hús-zöldség kombináció után megkívántam valami mást. A paleo pizza és a húsos paleocsinta között vacilláltam, végül az utóbbi mellett döntöttem (sajt nélkül nem igazán tudom elképzelni a pizzát).

A recept szezámpehelyből készített palacsintát írt. Becsületemre legyen szólva, megpróbáltam, de csak felhúztam magam rajta és a massza a kukában végezte. Ezt csak azért írom le, hogy nehogy a kedves olvasó azt higgye, hogy nekem mindig minden elsőre sikerül.

Tehát elővettem a jól bevált gesztenyelisztes palacsinta receptet, és remek paleocsintákat sütöttem belőle.

3 tojás
3 ek kókuszolaj
9 ek gesztenyeliszt
1,5 tk só

Ebből lett 8 db palacsintám.

A töltelékhez 1 nagy fej hagymát zsíron megdinszteltem (vizet is öntöttem alá, és puhára főztem), majd rádobtam fél kiló sertéscombból készített darált húst, sóztam, borsoztam és pirospaprikáztam.
Fedő alatt puhára főztem.
Ezzel töltöttem meg a palacsintákat, ovális jénai tálba rétegeztem. A maradék "pörkölthöz" löttyintetttem egy kevés kókuszkrémet, és a tetejére öntöttem.
180 fokos sütőbe dugtam fél órára, és kész is volt.

Bojka úgy ette, mint eddig még semmit. Hangosan tátogatott, alig győztem a szájába lapátolni:)
Nem először készült:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése