2012. augusztus 6., hétfő

Éhség-étvágytalanság

Mióta terhes vagyok, valahogy sose tudom mit ennék. Terülj-terülj asztalkám van, és valahogy mégse kívánok semmit. Persze azért enni kell, valamit leerőltetek, de semmi nem ízlik igazán, így sokszor éhes maradok. És sajnos éhesen elég mufurc vagyok, ezért mindenki próbál a kedvembe járni, hogy végre jóllakjak:)

Én se szeretem magamat, amikor az éhség miatt rossz hangulatban vagyok, így okat agyalok azon, mit ennék szívesen, vajon mi ízlene, és ha beugrik valami, megcsinálom.

Ebben van segítségem is, hiszen anyósoméktól is paleós recepteket kaptam (Paleokos receptkártya eBook-ot). Ma jutottam el odáig, hogy belenézzek, és csupa egyszerű de gusztusos receptet találtam benne.
Mivel a reggelire általam sütött banános-mandulás muffin nem ízlett, így 10-kor, korgó gyomorral elkezdtem töltött tojást készíteni. Gyorsan meglett, és ízlett is, így önző disznó módjára mind befaltam egyes-egyedül (senki más nem volt a nyaralóban rajtam kívül).

Itt az íncsiklandozó kép, és alatta az egyszerű recept:


4 db tojást megfőztem, hosszában ketté vágtam, és kiszedtem a sárgáit.
Volt még a hűtőben egy kevés (kb.1 ek) paleo majonéz, raktam még hozzá 1 tk dijoni mustárt, és fél apróra vágott hagymát, majd a tojássárgákat. Ezzel a krémmel töltöttem a fél tojások mélyedéseit.

Fogom még ilyet csinálni, az biztos:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése