2012. július 30., hétfő

Két napos ünnepünk:)

Július végén van egy két napos ünnepünk:) Július 28-án van a házassági évfordulónk (idén az 5.), július 29-én pedig szülinapom van (idén a 31.).

Gábriska idén készített nekem egy fotókönyvet (elmúlt 5 évünk legjobb fotóiból), és sütött egy paleós diós muffint (nagyon fincsi volt).
Én egy fordított gyümölcstortát sütöttem a nagy nap tiszteletére, ami mindenkinek nagyon ízlett.

Pocak Panna Borított gyümölcstortája


A szülinapomon az első ajándékot a mérlegtől kaptam, ugyanis azt mutatta, amire már régóta vágytam:


Gábrissal kettesben elmentünk a 8-as misére, utána a Lidl-ben kaptam egy kismama melegítőnadrágot és két haspántot.
Mire hazaértünk, már itt voltak a Vicáék:) Megmutattam az ajándékaimat, és ennek apropóján elújságoltam a babahírt:) Nagyon örültek neki:)

A szülinapi tortát magamnak sütöttem, szintén Pocak Panna receptje szerint:



Kaptam még egy paleovital receptes dossziét (tesókámtól), egy forever-ös dezodort (mamától), és a legújabb Böjte Csaba könyvet a Vicáéktól.

Délelőtt-délután fürödtünk a Balcsiban, jókat beszélgettünk-nevettünk. Rég volt ilyen klassz szülinapom!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése